Slöseri

Usch vilken tråkig fredag jag har haft. Började med att mitt tåg var försenat så jag fick springa som en dåre till skolan för att inte komma försent. Hade min stora klumpeduns till dator som slog mot mina ben och en ICA kasse som envisade sig med att fastna mellan benen på mig. Kom ett par minuter försent, men vad gjorde det? Lärarna var 25 minuter sena, väldigt uppskattat...

Sen hade vi två föreläsningar, den ena värre än den andre. Efter att ha ritat en mycket vacker bild på paint så gick jag hem när vi fick rast! Det var helt enkelt inte värt att stanna kvar i 1.5 timme till. Fick höra sen från en klasskompis att hon hade suttit och spelat spel på sin mobiltelefon, så jag missade inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0