Onsdag 21/10

Så var det onsdag igen. Min favorit dag på veckan! På onsdagar har man lyckats kommit in i rytmen igen efter helgen, och så vet man att det endast är två dagar kvar till fredag! Och fredagar är lite grann av den värsta dagen på veckan, för då har min hjärna redan checkat ut för helg så då är jag allmänt seg och sliten.

Idag har jag tänk att åka över till Västerås en sväng. Jag skulle behöva köpa ett par nya jeansleggings, eftersom jag envisades med att köpa ett par förstora sist. Sen ska nog jag och mamma och lillbrorsan käka mat, förhoppningsvis! Jag hade tänkt att följa med till Sala och titta på brorsan ev nya skolan, men hade missuppfattat allt så jag missade tåget. Efter att ha bölat i en kvart sa jag åt mig själv att sluta vara en sådan tönt. Himlen ramlar inte ner för att jag måste sitta hemma en halv dag.

Slänger in två bilder från i söndags när jag och chicksen drog på Fame

En suddig bild på Sandra


En ytterligare suddig bild, fast på Maria.

Kommentarer
Postat av: sandra wiggen wigg!

Jag ser sjuk ut!

2009-10-21 @ 10:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0