Ny skrivare

Sa jag att jag köpte ny skrivare för någon vecka sen? Då jag tidigare var tvungen att åka hem till mamma och skriva ut varenda liten grej, vilket innebär katastrof om jag råkade glömma att bifoga något viktigt, slutade i ett vansinne utbrott och en skvätt tårar på en pizzeria för jag inte kan äta pizza längre (det hör ju i och för sig inte till saken, men än dock!) och det hela resulterade i att jag dagen efter åkte in på Elgiganten och köpte mig en ny (och dyr) skrivare. Det var i början av månaden, gissa vart mina CSN pengar gick åt?

Eftersom alla mina papper och tavlor envisas med att lägga sig i mitt dator skåp var jag tvungen att städa ur det först. (Enkel lösning, lägg att på golvet brevid skåpet)


Självfallet skulle Shakie vara med och hjälpa (stjälpa).


Fick även lite hjälp och stöd av fröken Cher


Lyd order


Förstå alla instruktioner


Cola och mentos paus!


Välj språk


Klart! Sen kan ju någon vänlig själ göra det snyggt bland mina sladdar, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0