Lång dusch

Anledningen till att jag alltid drar mig så mycket för att hoppa in i duschen är för att jag hatar att kliva ur den :P Man är ju så varm och gosig efter att duschat, och så fort man lämnar badrummet blir man iskall. Otroligt tråkigt! Så det har alltid 20-30 minuter för mig att duscha eftersom jag bara står och hänger haha!

Försöker nu övertala Mats till att hitta på något ikväll. Jag vill gå på bio! Eller så vill jjag åka hem till någon av alla våra päron och ta det lugnt. Mats ville tydligen hellre gå på bio, för han vill inte träffa andra människor? Ehh... Precis som om vi skulle vara själva på bion då eller, hur tänkte vi nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-30 @ 15:17:49
Postat av: Emma :)

Riktigt fin blogg :D



vad ska du hitta på i haloween?:D

2009-10-30 @ 16:41:49
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0