Grey's anatomy

Har legat och halv kikat på Greys men jag kom tidigare under kvällen underfund med hur min scanner fungerar (skrivaren jag köpte är tydligen en alltiallo, skrivare/kopiator/scanner) så jag har roat mig med att scanna in bilder och sen visat alla för Mats! Han visade föga intresse, kanske kan bero på att jag samtidigt som jag scannade in bilderna tvingande honom att till på orginalbilderna och sedan var han tvungen och titta på samma bilder igen, och höra samma historia igen, fast jag visade bilderna på datorn då. Men jag var ju mäkta stolt över att fixat det själv! Helt utan manual också ju!

En liten skitkorv!


Johan och jag fixar småbröderna!

Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Heejhej! :)

Allt bra med dig idag? =)

2009-10-21 @ 23:25:24
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: hanna o johanna

läs vår blogg! ;)

2009-10-21 @ 23:52:08
URL: http://hanniejojjie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0