Första inlägget

Bestämde mig för att tabort min gamla blogg och göra en ny. Kanske, kanske jag orkar hålla i det  denna gång.

I torsdags fyllde jag 21 år så hela den dagen gick åt att baka och städa hemma. Igår kom alla gäster och idag kommer det komma en hög till med gäster.

Eftersom jga faktiskt kom in på högskolan (!) så ska sätta mig ner och skriva upp alla saker jag måste fixa till skolstarten. Det blir en hel del, och nästan ingen tid alls till att fixa det heller. 31 augusti börjar jag i Eskilstuna, vilket innebär att då måste min bil vara färdig och besiktad. Den 20-27 augusti är jag och Mats i Grekland. Både jag och Mats jobbar till den 19e augusti, samt att jag måste beställa hem nya delar till bilen. Med andra ord, jag har lite smärre panik här hemma.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Var i Grekland ska ni??

2009-08-08 @ 10:09:24
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0