Dags att jobba

Fullt upp nu hela tiden fram till jag börjar högskolan. Jobbar nu varje dag tills vi åker till grekland, den 20e augusti. Kommer hem den 27e, 50 års fest den 29e och så börjar jag skolan den 31a augusti. Och därimellan ska jag alltså hinna jobba heltid, köpa nya kläder, fixa en klocka fick en i 21 års present av Mats, köpa en skolväska, fixa med CSN, köpa nya delar till bilen, laga bilen läs Mats ska laga bilen, tvätta bilen, köpa skrivblock. Listan kommer säkert ha blivit en mil lång när jag är klar.

Men nu var det jobb ja, jobbar på Björnen idag!

Kommentarer
Postat av: employed

Varför starta ny när din gamla var så bra? =P

2009-08-10 @ 08:55:25
URL: http://employed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0